ភាសា

ការិយាល័យឥណទានកម្ពុជា គឺជាក្រុមហ៊ុន​ឈានមុខគេ​ ក្នុងការផ្តល់​នូវសេវា​ព័ត៌មានហិរញ្ញ​វត្ថុ​ ឧបក​រណ៍​​វិភាគ​​​ទិន្នន័យ និង របាយការណ៍​​ឥណទាន​ទៅដល់​សា្ថប័ន​ហិរញ្ញវត្ថុ​ទាំងអស់​ នៅក្នុង​ប្រទេស​​កម្ពុជា។ ការិយាល័យឥណទាន​​កម្ពុជា ចាប់​ផ្តើម​ដំណើរការ​​នៅឆ្នាំ២០១២ ជាមួយ​សមាជិក​​៥១ស្ថាប័ន  ហើយ​​មកដល់​ពេលនេះ​​​មានសមាជិក​​ រហូតដល់​ជាង​១៣០​ស្ថាប័ន ដោយ​រួមមាន​​គ្រឹះស្ថាន​មីក្រូហិរញ្ញ​វត្ថុ ក្រុមហ៊ុនភតិសន្យា និង ប្រតិបត្តិករឥណទានជនបទ។ ការិយាល័យ​ឥណទាន​កម្ពុជា ប្រតិបត្តិការ​​ក្រោម​អាជ្ញា​ប័ណ្ណ​​ពី​ធនាគារ​ជាតិ​នៃកម្ពុជា។

ការិយាល័យឥណទាន​កម្ពុជា ​ជួយដល់អតិថិជន​​ជាសមាជិក​​ទាំងអស់ ​ក្នុងការគ្រប់គ្រង​​ហានិភ័យ និង ធ្វើការ​​សម្រេចចិត្ត​បានឆាប់​រហ័ស។ តាមរយៈការប្រើប្រាស់​​ផលិតផល ​​ឧបករណ៍របាយ​ការណ៍​​ឥណទាន យើងជម្រុញ​​ការយល់​ដឹង​ពី​អតិថិជន​ទូទៅ ទីផ្សារ និង សេដ្ឋកិច្ច។ យើង​ជួយ​ស្ថាប័ន​​ជា​សមាជិក ក្នុងការស្វែងយល់​ពីអតិថិជន​របស់ស្ថាប័ន​នោះ និង កសាង​​ទំនាក់​​ទំនង​​កាន់តែ​​ប្រសើរ​​ជាមួយ​​អតិថិជន។

ការិយាល័យឥណទានកម្ពុជា ​ត្រូវការជ្រើសរើស​បុគ្គលិក ដែលអាច​ធ្វើការជាក្រុម ហើយប្រើប្រាស់​ជំនាញ​​របស់ខ្លួន​ដើម្បី​បំពេញ​​​ការងារ និងជួយ​អោយ​ក្រុមហ៊ុនរីក​ចម្រើន។ ការិយា​ល័យ​ឥណទាន​​កម្ពុជា ​ផ្តល់​ជូន​នូវ​​អត្ថប្រយោជន៍​​​ប្រកួត​​ប្រជែង​ ដោយ​​ផ្អែក​លើ​ស្នា​ដៃការងារ និង ការបណ្តុះ​បណ្តាល​​ជំនាញ​ដល់​បុគ្គលិក​​របស់យើង។

Business Development Manager (Full-Time)

Published Date: June 10, 2019 Close Date: July 5, 2019

Business Development Manager (BDM) is specialized in development of the client portfolio with competencies in soliciting, negotiating, underwriting and coordinating with customers in compliance with the company strategy. The position of BDM actively promotes CBC business through acquisitions, maintaining good customer relations, attaining established business goals, close business deals through active participation in sales management. Persons involved in business development must in depth of market knowledge, and identify business opportunities to propose new solutions/initiatives that fits its evolution.

Read more

Marketing Intern (Full-time, 3 Month (to be Extended))

Published Date: May 24, 2019 Close Date: June 10, 2019

Marketing Intern is responsible for handling marketing tasks such as working with suppliers on producing marketing materials, arranging the marketing logistic for the company events, prepare some reports…etc, which help him/her learning, practicing, and sharping to be marketing person.

Read more

Risk and Compliance Officer (Full-Time)

Published Date: May 1, 2019 Close Date: July 5, 2019

Risk and Compliance Officer is a member of the key staff executing important roles to keep the Company risk-free while staying compliantly with all regulatory requirements. S/he will be responsible for implementing the risk-related matters, as well as assisting others to comply with all policies and procedures. The person involved must have skills in legal related background, and in proactively preventive anticipations and controls.

Read more