លោក អ្នកអាចស្វែងរកចំលើយសម្រាប់សំនួរ ដែលយើងខ្ញុំធ្លាប់បានទទួលពីអតិថិជននៅទីនេះ។ ប្រសិនបើលោក អ្នកមិនទាន់បានទទួលចំលើយទៅនឹងសំនួររបស់លោក អ្នកនោះទេ សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់ការិយាល័យឥណទានតាមរយៈ លេខទូរស័ព្ទ អ៊ីមែល ឬចុចនៅទីនេះ។
ការិយាល័យឥណទានកម្ពុជា គឺជាក្រុមហ៊ុនឈានមុខគេ ក្នុងការផ្តល់នូវសេវាព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុ ឧបករណ៍វិភាគទិន្នន័យ និង របាយការណ៍ឥណទាន ទៅដល់ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុទាំងអស់ នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។
របាយការណ៍ឥណទាន គឺជារបាយការណ៍ ដែលបង្ហាញពីប្រវត្តិនៃការសងត្រលប់ នៃកម្ចីពីស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុ ណាមួយ។ របាយការណ៍នេះ បង្ហាញព័ត៌មានដូចជាចំនួនដង នៃការសងត្រលប់ទាន់ពេលវេលា ទឹកប្រាក់ ឥណទានដែលនៅសល់ និង ចំនួនទឹកប្រាក់ដែលបានប្រើប្រាស់។
សេវាពិនិត្យសុខភាពហិរញ្ញវត្ថុ គឺជាសេវាកម្មមួយរបស់ CBC ដែលអនុញ្ញាតឱ្យប្រជាពលរដ្ឋទូទៅ អាចពិនិត្យមើលរបាយការណ៍ឥណទាន ឬ លទ្ធភាពក្នុងការប្រើប្រាស់ឥណទាន ដោយខ្លួនឯងតាមរយៈភ្នាក់ងារដៃគូរបស់ CBC ។
វាជាការចាំបាច់ក្នុងការតាមដានអោយទៀងទាត់នូវស្ថានភាពសុខភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នក
- ដើម្បីវិភាគអំពីលទ្ធភាពក្នុងការប្រើប្រាស់ឥណទាន និង សមត្ថភាពក្នុងការទូទាត់មុនពេលដែលអ្នកធ្វើការស្នើសុំឥណទាន
- ដើម្បីបញ្ជាក់ហើយផ្ទៀងផ្ទាត់អំពីភាពត្រឹមត្រូវនៃព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួននិង ព័ត៌មានកម្ចីរបស់អ្នកដែលកំពុងចែករំលែកនៅក្នុងប្រព័ន្ធរបាយការណ៍ឥណទាន
- ដើម្បីអាចដាក់ពាក្យស្នើសុំទៅ CBC កែព័ត៌មានមិនត្រឹមត្រូវនៅក្នុងរបាយការណ៍ឥណទាន
សូមចុចទីនេះ សម្រាប់មើលអាស័យដ្ឋានរបស់ភ្នាក់ងារដៃគូររបស់ស៊ីប៊ីស៊ី។
សូមលោក លោកស្រីយកមកជាមួយនូវ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែន ឬលិខិតដែលអាចបញ្ជាក់អត្ថសញ្ញាណផ្សេងៗ មកកាន់ការិយាល័យឥណទាន ដែលមានទីតាំងនូវ អាគារវឌ្ឍនៈកាពីតាល (ជាន់ទី៩) អាគារលេខ ៦៦ មហាព្រះវិថីមុនីវង្ស សង្កាត់វត្តភ្នំ ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ
Regular: របាយការណ៍ឥណទាន ចំនួន 2ដង | 30,000 KHR
Enhanced: របាយការណ៍ឥណទាន ចំនួន 3ដង | 40,000 KHR
Ultimate: របាយការណ៍ឥណទាន ចំនួន 4ដង | 50,000 KHR
តាមរយៈ
- សេវាដឹកជញ្ជូន: សូមបញ្ជាក់ពីអាសយដ្ឋានដែលអ្នកចង់អោយ CBC ផ្ងើររបាយការណ៍ឥណទានរបស់អ្នក ក្នុងអំឡុងពេលស្នើរសុំ។
- អ៊ីម៉ែល: របាយការណ៍នឹងត្រូវបានផ្ញើដែលមានលេខសម្ងាត់តាមរយៈអ៊ីមែល។
- Telegram: សូមផ្តល់លេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកដែលភ្ជាប់ទៅគណនី Telegram (ដែលអ្នកចង់មើលរបាយការណ៍) ពេលដាក់ពាក្រស្នើសុំ។
សូម add “Credit Bureau Cambodia” ហើយផ្ញើរលេខដែលអ្នកបានភ្ជាប់ (ក្នុងកំឡុងពេលដាក់ពាក្យសុំ) ទៅអោយ “Credit Bureau Cambodia”
- ការិយាល័យ CBC: អគារ វឌ្ឍនៈកាពីតូល ជាន់ទី 9 មហាវិថីព្រះមុន្នីវង្ស សង្កាត់វត្តភ្នំ ខ័ណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ។
សូមចុចទីនេះ សម្រាប់មើលអាស័យដ្ឋានរបស់ភ្នាក់ងារដៃគូរបស់ស៊ីប៊ីស៊ី។
កាលវិភាគសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូន:
ថ្ងៃដឹកជញ្ជូនលើកទី 1: ក្នុងរយៈពេល 3 ទៅ 7 ថ្ងៃធ្វើការ
កាលបរិច្ឆេទដឹកជញ្ជូនលើកទី 2 និងទី 3: គួរតែត្រូវបានណែនាំដោយអ្នកដាក់ពាក្យសុំ
* ប្រសិនបើអ្នកដាក់ពាក្យសុំមិនទទួលបានរបាយការណ៍ក្នុងរយៈពេល 45 ថ្ងៃ (គិតចាប់ពីសប្តាហ៍ដែលបានព្រមព្រាងគ្នា) អ្នកដាក់ពាក្យសុំនឹងទទួលបានប្រាក់វិញ។
ឯកសារពីបៀបអានរបាយការណ៍ឥណទាននឹងភ្ជាប់ជាមួយរបាយការណ៍ឥណទានរបស់អ្នក ឬ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមសូមទាក់ទងការិយាល័យ CBC តាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ +855 23 999 006 រឺ អាចពិនិត្យលើគេហទំព័រ: https://www.creditbureau.com.kh/km/consumer-products/personal-credit-report/
ព័ត៌មានវិជ្ជមាន: រក្សារហូតដល់ 10 ឆ្នាំបន្ទាប់ពីកម្ចីទទួលបានការទូទាត់
ព័ត៌មានអវិជ្ជមាន: រក្សាទុករយៈពេល 3 ឆ្នាំបន្ទាប់ពីកម្ចីទទួលបានការទូទាត់
សូមមកកាន់ការិយាល័យរបស់ CBC: ការិយាល័យ CBC, អគារវឌ្ឍនៈ, ជាន់ទី 9, មហាវិថីព្រះមុន្នីវង្ស, សង្កាត់ វត្តភ្នំ, ខ័ណ្ឌដូនពេញ, ភ្នំពេញ
ចំណាំ: អ្នកត្រូវរង់ចាំរយៈពេល ១០ ថ្ងៃធ្វើការ។ អ្នកមានសិទ្ធិទទួលរបាយការណ៍ឥណទាន (1) ក្នុងកម្លុងពេលមួយឆ្នាំ។
សូមទៅកាន់ការិយាល័យ CBC: វឌ្ឍនៈកាពីតូលជាន់ទី 9 មហាវិថីព្រះមុន្នីវង្ស សង្កាត់វត្តភ្នំ ខ័ណ្ឌ ដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ។
អ្នកមិនអាចធ្វើការស្នើសុំរបាយការណ៍ឥណទានអោយអ្នកផ្សេងបានទេ នៅភ្នាក់ងារដៃគូរបស់យើង (អេស៊ីលីដា ឬ អេអឹមខេ)។ បុគ្គលម្នាក់ៗត្រូវការមកធ្វើពាក្យស្នើសំុដោយខ្លួនឯង។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ធ្វើការស្នើសុំជំនួសប្តីប្រពន្ធឬសាច់ញាតិ សូមមកការិយាល័យ CBC ដើម្បីបំពេញ ឯកសារផ្ទេរសិទ្ធិ។
សូមយកឯកសារច្បាប់ដើមដូចជា អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬ លិខិតឆ្លងដែនរបស់អ្នក។
ជំហានទី 1: ស្នើសុំរបាយការណ៍ឥណទានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នក
ជំហានទី 2: ពិនិត្យឡើងវិញនូវរបាយការណ៍ឥណទានរបស់អ្នក
ជំហានទី 3: ប្រសិនបើរកឃើញព័ត៌មានមិនត្រឹមត្រូវត្រូវផ្ញើឯកសាររបស់អ្នកមក CBCតាមរយៈ
- ទៅការិយាល័យ CBC ដោយផ្ទាល់ដើម្បីដាក់ពាក្យ
- ផ្ញើ អ៊ីមែលទៅកាន់ផ្នែកបម្រើ សេវាអតិថិជនរបស់CBC តាមរយៈ customerervice@creditbureau.com.kh
១0 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ បន្ទាប់ពីការដាក់ពាក្យ។
– លេខទូរស័ព្ទ: 023 999 006 086 999 320 ឬ 086 999 791
– អ៊ីមែល: customerervice@creditbureau.com.kh
បច្ចុប្បន្ន ស៊ីប៊ីស៊ី ផ្តល់ដំណោះស្រាយពីរប្រភេទនៅលើទីផ្សារ។ ព័ត៌មានមួយប្រភេទសម្រាប់អតិថិជនក្នុងការទទួលបានរបាយការណ៍ឥណទានផ្ទាល់ខ្លួន និងព័ត៌មានមួយប្រភេទទៀត សម្រាប់សមាជិក ឬអ្នកវិនិយោគដើម្បីជួយពួកគេក្នុងការធ្វើការសម្រេចចិត្ត។